Retail Mega Mag

En udgivelse med fokus på forbrugeradfærd, detailhandel og nethandel samt omnichannel. Det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin er kombineret i et nyt format – og der er tilføjet interviews med inspirerende cases.

Bestil den herStuderende? Klik her

Look!Up in the sky!It's a bird!It's a plane!No, it's Superman!

Med reference til den flyvende helt kan man stille spørgsmålet:

Er det en bog?
Er det et magasin?
Nej, det er begge dele.

I Retail Mega Mag kombinerer vi det bedste fra en bog og det bedste fra et magasin i et nyt format. Der er viden og indsigter om forbrugeradfærd, detailhandel, nethandel og omni channel i den første del, der minder om en bog. Der er inspiration i artiklerne med hver deres fokusområde i den anden del, der minder om et magasin. Og så har vi endda trukket et tredje element ind i form af interviews med relevante cases, der kæmper for at omstille sig til den nye virkelighed.

Det samlede indhold af Retail Mega Mag er den ultimative kombination, og det er dermed et format, som tiltaler mange forskellige læsere – eksperter, fagfolk, praktikere, små og store aktører, lærere og studerende.

Hvem har skrevet den første del?

Viden om tidsånd, trends og forbrugeradfærd er kernen i pej gruppens virke – og derfor er den første del af Retail Mega Mag skrevet af trendforskeren Louise Byg Kongsholm, der også var medforfatter til tre tidligere udgivelser om fremtidens detailhandel (bøgerne ‘Cross channel – fuld integration eller pengene tilbage’ i 2014, ‘Cross channel 2’ i 2016 samt ‘Total Retail’ i 2018).

Hun har været en del af pej gruppen siden 2007 og har ejet virksomheden siden 2011. Hun er chefredaktør på fire medier, herunder Retail Mag, og har skrevet intet mindre end 8 bøger – blandt andet også bøger om trendforskning og livsfase-segmentering.

Hun er ansigtet udadtil, citeres ofte i pressen og holder mange foredrag på de skandinaviske scener – både de fysiske og digitale. Med sine mange års erfaring, gode analyse- og formidlingsevner har hun også tilføjet bestyrelsesposter og undervisningsroller til sit CV.

Bestil bogen her

Cases

Retail Mega Mag indeholder en række interviews med relevante og inspirerende cases

Hvem har skrevet artiklerne?

Der er så mange stærke personligheder med dyrebare erfaringer, at det vil være synd ikke at samle det ind. Derfor har vi inviteret en række eksterne skribenter til at bidrage med artikler om alt – lige fra hvordan man skaber god kundeservice, over hvordan verdens bedste fysiske butikker ser ud, til hvordan man skaber gnidningsfri integration mellem online og offline.

Blandt de mange skribenter er:

  • Anders Bjerring Høier
  • Franck Attia
  • Helene Mathiasen
  • Henrik Meng
  • Julie Thimes Christensen
  • Kristoffer Okkels
  • Lars Henrik Larsen
  • Lars Hedal
  • Martin Michael Frederiksen
  • Matthew Brown
  • Merete Bergman Smit
  • Mette Skovgaard Frich
  • Per Østergaard Jacobsen
  • Stefan Nilsson
  • Stine Grubbe
  • Thomas Damgren
  • Thomas Thorning

Retail Mega Mag

Bestil et fysisk eksemplar af Retail Mega Mag, og vi sender bogen afsted til dig med det samme.

Pris: 500,-

Ekskl. moms

Bestil lige herStuderende? Bestil her (mod kopi af studiekort)

Hvem står bag udgivelsen?

Retail Mega Mag er udgivet af det skandinaviske trendinstitut pej gruppen, der tidligere har udgivet tre bestsellerbøger om fremtidens detailhandel, cross channel og total retail, samt har afholdt retailkonferencer i mere end 10 år.

pej gruppen står også bag retailkonferencen New Retail Day, der afvikles hvert år i april/maj måned og sætter fokus på forbrugeradfærd, trends, spændende cases

Fakta om Retail Mega Mag

  • Ny viden og inspiration
  • Udgivet i april 2022
  • Indeholder over 200 sider
  • 100 sider om forbrugeradfærd
  • 17 skarpe artikler
  • 10 relevante cases
  • Sparring og foredrag kan bookes her →