Corona har skubbet os fem år frem i tid

Pandemien har ændret vores syn på arbejde, fritid og alle andre udadvendte…

Purpose: Er det vigtigere efter Covid-19?

Hvilken betydning har et klart formål for moderne forbrugere, og har brands,…

Sikkerhed – den mest relevante del af kundeoplevelsen i 2020

Covid-19 har været hård ved detailhandlen. Det ser bedre ud nu, men kunderne…

Greb du dit coronamomentum?

Hele detailbranchen fik en kæmpe mulighed foræret, da Covid-19 brød løs. Nogle…

Slå tilbage mod onlineshopping

Man kan se på e-handel som den store trussel mod detailhandel i fysiske…

Global retail innovation in the Covid landscape

2020 is the year that the ’Retail Apocalypse’ finally happened. The world has…

Abonnementsrevolutionen – skal du med, mens tid er? 

Antallet af abonnementsforretninger eksploderer verden over i disse år. Amazon…

Sådan mestrer du omnichannel 

Vejen til at sikre den gode og sammenhængende oplevelse er ofte lang og…

Langt fra alle loyalitetsprogrammer forbedrer kundeoplevelsen 

Brands og butikker dedikerer flere og flere ressourcer til…

Data og analytisk modenhed er afgørende 

I en krise som den, vi er på vej igennem, kastes etablerede svar til…

Can machines & AI become the brain of retail planning?

Retail head office managers need to think about whether sales are in line with…

Måling af kundeadfærd

Brands behøver ikke kende kundernes inderste, kun deres karakteristika. ’Det er…

Covid-19 er en meget grim gave

Krisetid er læringstid. Det er det altid. Det er nemt at sige lige nu, at vi…

Din personlighed skaber succesfulde kundeoplevelser

Kunder er kunder mindre end en procent af tiden, og de er mennesker 100 procent…

Franchise: Måske verdens bedste forretningsform for vækst?

At være dansk eller skandinavisk er en styrke og en særdeles stor fordel, når…

Amazon Go eller Amazon Wait?

Den fagre nye verden er lige rundt om hjørnet, men hvis du tror, at Amazon Go…

Future Forecast 2020

The Future Laboratory, a London-based strategic foresight consultancy, has just…

Gør butikken til brandets sanselige showroom

Fremtiden ser lys ud for den fysiske butik – i hvert fald for de detaillister,…

How to create a more sustainable physical store and reach the (conscious) consumer

Sustainable retail is not only a trend, sustainable retail is part of new era,…

E-handel på steroider

Som med al anden teknologi er der et usynligt kapløb i gang, hvor e-handlere…

Retail i konstant udvikling

Som arkitekt inden for retailsegmentet har jeg fulgt udviklingen i branchen,…

Fra vugge til krukke – livsfaser og forbrug

I stedet for at fokusere på køn og alder som segmenteringsværktøjer kan man med…

Vielsesringen og vaskepulveret – sådan kan virksomheder gøre personalisering cool fremfor creepy

De seneste år er der sket enorme fremskridt inden for kunstig intelligens og…

Fem digitale trends danske retailere ikke kan ignorere i 2020

Internethandel har ændret forholdet mellem retailere og deres kunder. Men nye…