Nybrud i detailhandlen

I et interview med Detailforum reflekterer pej gruppens stifter Poul Erik…

Betalingssvindelen er vokset markant under corona

Ifølge en nylig undersøgelse fra SAS Institute og researchvirksomheden Javelin…

Brands og retailere, der tager stilling, er den bedste undskyldning for at købe

Kaffen smager af god samvittighed, når den kommer fra den nystarterede kaffebar…

Syv bud på bæredygtig ecommerce

Større og globalt udvalg, convenience og senest en verdensomspændende pandemi,…

Danske onlinebutikker forventer fortsættende vækst i 2021

En ny undersøgelse blandt onlinebutikker i Danmark viser en generel forventning…

Dansk e-handel landede endnu en rekordomsætning i 2020

Covid-19 gav den i forvejen voksende e-handel et gevaldigt skub med den lukkede…

Hver fjerde vil handle mere online i 2021

Hvad har Covid-19 gjort ved den europæiske onlinehandel og synet på samme?…

Nedgang i traditionelle salgskanaler på B2B-markedet

Virksomhedernes salgsmønstre er i forandring. Digitaliseringen boomer, og de…

Genåbning af butikker er en bittersød fornemmelse

I denne uge kunne landets mindre butikker igen slå dørene op for kunderne.…

Eight retail trends to look out for in 2021

When it comes to retail, 2020 was a strange year. The impact of Covid-19 was…

Selvforkælelsen længe leve

Landet har det seneste år været del i to lejre, som sjældent før. I den ene…

Fremtidens retail: En ny virkelighed med nye muligheder

Den verserende coronapandemi har lært kunderne, hvad de virkelig savner – og…

Tomme butikslokaler præger stadig danske shoppingstrøg

Skyldes det udelukkende den stigende nethandel, eller er det butikkernes egen…

K-oronavækst: Fremgang i krisetid

K’et beskriver coronakrisen for mange virksomheder: En rutsjetur ned i marts og…

Fire muligheder for at genvinde retail i 2021

Online shopping har taget et kvantespring, og det digitales rolle i kunderejsen…

Danskerne fravælger udenlandske e-handelsgiganter

E-handlen er eksploderet under coronakrisen, og de danske forbrugere har for…

Corona har skubbet os fem år frem i tid

Pandemien har ændret vores syn på arbejde, fritid og alle andre udadvendte…

Purpose: Er det vigtigere efter Covid-19?

Hvilken betydning har et klart formål for moderne forbrugere, og har brands,…

Sikkerhed – den mest relevante del af kundeoplevelsen i 2020

Covid-19 har været hård ved detailhandlen. Det ser bedre ud nu, men kunderne…

Greb du dit coronamomentum?

Hele detailbranchen fik en kæmpe mulighed foræret, da Covid-19 brød løs. Nogle…

Slå tilbage mod onlineshopping

Man kan se på e-handel som den store trussel mod detailhandel i fysiske…

Global retail innovation in the Covid landscape

2020 is the year that the ’Retail Apocalypse’ finally happened. The world has…

Abonnementsrevolutionen – skal du med, mens tid er? 

Antallet af abonnementsforretninger eksploderer verden over i disse år. Amazon…