Kaffen smager af god samvittighed, når den kommer fra den nystarterede kaffebar på hjørnet. Dankortet sidder lidt løsere, når der står et vigtigt statement på t-shirten. Og det lille brand med en sympatisk historie er pludselig mere tillokkende end de store internationale mærker. Oplevelsen af at støtte noget meningsfuldt er blevet en stærk driver for købsbeslutninger, men hvad kan man som retailer gøre for at appellere til den mere og mere bevidste forbruger?

Hovsa…

Denne artikel kræver login.

Er du allerede abonnent på Retail Mag eller et af pej gruppens øvrige medier: TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser, kan du logge ind herunder. Er du ikke abonnent, kan du få et abonnement lige her.

Som abonnent på et af pej gruppens medier skal du vælge en personlig adgangskode for at logge ind på retailmag.dk.
Dit brugernavn (din email) er det samme, som du logger ind med på enten TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser.
Din adgangskode til retailmag.dk skal du oprette her.