Der ligger millionomsætning og venter på de detailkæder, der formår at bruge deres dybe kundekendskab til at sælge annoncer på deres digitale kanaler. Gjort rigtigt skaber det øget værdi for kunderne og meromsætning til både detailhandlen og dens leverandører. Men det kræver, at man gentænker den klassiske leverandørfinansiering og investerer i både kompetencer og teknologi. 

Du skal lige logge ind…

Er du allerede abonnent på Retail Mag eller et af pej gruppens øvrige medier: TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser, kan du logge ind herunder. Er du ikke abonnent, kan du få et abonnement lige her →

Som abonnent på et af pej gruppens medier skal du vælge en personlig adgangskode for at logge ind på retailmag.dk.

Dit brugernavn (din email) er det samme, som du logger ind med på enten TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser.
Din adgangskode til retailmag.dk skal du oprette her →