E-handel kommer ikke til at lukke butikkerne. Tværtimod supplerer og støtter de to parter hinanden til en bedre kundeoplevelse og mere salg. De kan slet ikke undvære hinanden, og den store konflikt er opskruet og medieskabt. I stedet handler det om unified commerce, kundeoplevelser og fleksibilitet i forhold til omstilling efter kundeadfærden, siger Jens Levin fra Sitoo i dette indlæg.

Du skal lige logge ind…

Er du allerede abonnent på Retail Mag eller et af pej gruppens øvrige medier: TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser, kan du logge ind herunder. Er du ikke abonnent, kan du få et abonnement lige her →

Som abonnent på et af pej gruppens medier skal du vælge en personlig adgangskode for at logge ind på retailmag.dk.

Dit brugernavn (din email) er det samme, som du logger ind med på enten TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser.
Din adgangskode til retailmag.dk skal du oprette her →