At være dansk eller skandinavisk er en styrke og en særdeles stor fordel, når man skal ud på de internationale markeder. Det er nærmest som at være et internationalt brand, der giver substans og opmærksomhed. Selvfølgelig har vi internationale, danske virksomheder som Novo Nordisk, B&O, Lego og Grundfos, der en del af vores internationale danske brand, men måske mere vigtig er de brandværdier, der er knyttet til skandinavisk design, skandinavisk mad, skandinavisk ledelsesstil og virksomhedskultur, bæredygtighed og økologi, og disse værdier skal vi blive endnu bedre til at udnytte – også internationalt.

Du skal lige logge ind…

Er du allerede abonnent på Retail Mag eller et af pej gruppens øvrige medier: TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser, kan du logge ind herunder. Er du ikke abonnent, kan du få et abonnement lige her →

Som abonnent på et af pej gruppens medier skal du vælge en personlig adgangskode for at logge ind på retailmag.dk.

Dit brugernavn (din email) er det samme, som du logger ind med på enten TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser.
Din adgangskode til retailmag.dk skal du oprette her →