Fremtiden ser lys ud for den fysiske butik – i hvert fald for de detaillister, som er villige til at redefinere sig selv og styre målrettet efter forbrugernes adfærd – også selv om den ofte skifter retning. Men hvad er do’s and dont’s, hvis man vil indrette en fysisk butik, som fremtidens kunder vil elske? Vi har talt med Head of Design & Marketing hos Expedit, Anne Weibel, som ser fire væsentlige pejlemærker.

Du skal lige logge ind…

Er du allerede abonnent på Retail Mag eller et af pej gruppens øvrige medier: TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser, kan du logge ind herunder. Er du ikke abonnent, kan du få et abonnement lige her →

Som abonnent på et af pej gruppens medier skal du vælge en personlig adgangskode for at logge ind på retailmag.dk.

Dit brugernavn (din email) er det samme, som du logger ind med på enten TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser.
Din adgangskode til retailmag.dk skal du oprette her →