Retail Mag
Overblik, perspektiv og inspiration
Magasinet Retail Mag giver overblik, perspektiv og inspiration til professionelle aktører inden for detailhandel og nethandel samt alle de leverandører og samarbejdspartnere, der er knyttet dertil.
Hvad er Retail Mag?
Retail Mag lægger op til fordybelse og er målrettet alle, der interesserer sig for fremtidens detailhandel og nethandel samt alle mulige kombinationer mellem disse. Magasinet er ikke branchespecifik, men ser på den generelle udvikling, udfordringer og muligheder samt de vigtigste trends. Du kan blandt andet læse mere om:
- De største trends
- Inspirerende butikskoncepter
- Tips og tricks til for eksempel visual merchandising og webshopoptimering
- Baggrundsviden og -tal om detailbranchen
Hvad er visionen bag Retail Mag?
På baggrund af stor erfaring fra pej gruppen og unikke fagstærke skribenter får du solid viden og inspiration i Retail Mag. pej gruppen har 20 års erfaring med retailtrends, otte år med retailkonferencer og står bag tre bestsellere om fremtidens detailhandel: 'Cross Channel' fra 2014, 'Cross Channel 2' fra 2016 samt 'Total Retail' fra 2018. Derfor har vi samlet den viden i de to årlige udgaver af Retail Mag, en månedlig nyhedsmail og et online artikelartiv.
Hvem udgiver Retail Mag?
Retail Mag udgives af pej gruppen – scandinavian trend institute, der også står bag branchebladene TØJ – Fashion & Business Trends og 365DESIGN samt tidsskriftet TID & tendenser. Retail Mag er inkluderet i abonnementerne på disse medier. Magasinet udkommer to gange om året – i april og oktober.

Bestil abonnement
Udfyld nedenstående formular, og vi vil kontakte dig med bekræftelse på din bestilling og mere information om, hvordan du kommer i gang.
Prisen på et årsabonnement er 500 kroner ekskl. moms.
Vil du se alle fordelene ved et abonnement, så læs mere her >
Har du spørgsmål til abonnementet, er du velkommen til at kontakte os på support@pejgruppen.dk eller på tlf. (+45) 97 11 89 00.
Ønsker du at betale med kort, skal du bestille abonnementet her >
”Magasinet er spændende, fordi det giver mig indsigt i helt aktuelle udfordringer i retail samt indblik i de nyeste tendenser og retninger inden for retail. Det sætter tankerne i gang hos mig og giver mig inspiration, som jeg kan bruge, når jeg sammen med mine kollegaer udvikler den retning, vi hos Bolia bevæger os i. Vi er konstant i gang med at udvikle vores koncept, og i den forbindelse er Retail Mag en stærk faglig inspirationskilde.”
Thomas Fruergaard Schelander, Concept Design Manager hos Bolia International A/S