Brands behøver ikke kende kundernes inderste, kun deres karakteristika. ’Det er svært at spå – og særligt om fremtiden’. Det kendte ordsprog lurer sandsynligvis i baghovedet på mange, når man læser om, hvad virksomheder lover at gøre med ny teknologi. Men selv om nogle lover mere, end de holder, så ved vi i dag langt mere om kundeadfærd, end vi gjorde for 100, 10 og 5 år siden. 

Du skal lige logge ind…

Er du allerede abonnent på Retail Mag eller et af pej gruppens øvrige medier: TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser, kan du logge ind herunder. Er du ikke abonnent, kan du få et abonnement lige her →

Som abonnent på et af pej gruppens medier skal du vælge en personlig adgangskode for at logge ind på retailmag.dk.

Dit brugernavn (din email) er det samme, som du logger ind med på enten TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser.
Din adgangskode til retailmag.dk skal du oprette her →