Vi har som e-handlere, omnichannel managers og marketingansvarlige klappet i vores små hænder de seneste år over al den data, vi kunne samle om vores kunder og besøgende. Vi har kunnet tracke deres adfærd og bogstavelig talt stalke dem på tværs af sociale medier, fysiske butikker og webshops. Pludselig kunne vi bevise, hvilke marketingkroner og -indsatser, der havde den største effekt på salget. Men det er der sat en stopper for med iOS 14, 15 og flere andre tiltag. Så hvad gør vi, når vi i fremtiden får mindre data om vores kunder?

Du skal lige logge ind…

Er du allerede abonnent på Retail Mag eller et af pej gruppens øvrige medier: TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser, kan du logge ind herunder. Er du ikke abonnent, kan du få et abonnement lige her →

Som abonnent på et af pej gruppens medier skal du vælge en personlig adgangskode for at logge ind på retailmag.dk.

Dit brugernavn (din email) er det samme, som du logger ind med på enten TØJ – Fashion & Business Trends, 365DESIGN eller TID & tendenser.
Din adgangskode til retailmag.dk skal du oprette her →